Ostoskori on tyhjä.
Asiakaspalvelu ja yhteystiedot
Kuulotarvike Asiakaspalvelu- Miten voimme auttaa?
Kuulotarvikkeen asiakaspalvelu palvelee sekä sähköpostitse, että puhelimitse.
Olemme kotimainen verkkokauppa, jolle on sydämen asia, että jokaisen huonokuuloisen arki kuulokojeiden käyttäjänä olisi mahdollisimman helppoa ja vaivatonta.
Haluatko antaa palautetta? Miten onnistuimme ja missä voimme parantaa? Vastaan nopeaan kyselyymme.
Kuulotarvikkeen yhteystiedot
Onko sinulle kysymyksiä tehdystä tilauksesta tai sen toimituksesta?
Asiakaspalvelu sähköpostitse: asiakaspalvelu@kuulotarvike.fi
Huomioithan, ettemme vastaanota tilauksia sähköpostitse turvataksemme henkilötietosuojasi.
Puhelintilaukset: 09 739 739 arkisin klo 8-18 (mpm/pvm).
Palautukset
Tuotepalautuksen osoite: Katso lisäohjeet palautukseen lähetyslistan tai laskun takapuolelta.
Kuulotarvike
PALAUTUSTUNNUS 612864
PL 408
00811 Helsinki
Kuulotarvike asiakaspalvelu
Löydä tarpeelliset tiedot toiminnastamme.
Laskutus- ja maksupalvelujen yhteystiedot
Onko sinulle kysymyksiä laskutuksesta tai tekemästäsi maksusta verkkomaksulla tai kortilla?
Puhelimitse tehtyjen tilausten laskutus: 02 4808 8000 arkisin klo 8-18, tai verkkosivuston www.maksuhelposti.fi kautta.
Kuulotarvikkeen puhelimitse tehtyjen tilausten laskutusta hoitaa Visma Amili Oy (ent. Visma Financial Oy).
Verkkokaupassa tehtyjen tilausten laskutus: 09 4242 3330 ma-to 8-18, pe 8-17, asiakasinfo@svea.fi
Kuulotarvikkeen verkkokaupassa tehtyjen tilausten laskutusta hoitaa Svea Bank AB (publ), filial i Finland.
Verkkokaupassa tehtyjen tilausten maksupalvelujentarjoaja: 09 4241 7040, ma-pe 8-16, tai Svea Payments Oy:n verkkosivuilta. Kuulotarvikkeen verkkokaupassa tehtyjen heti maksettujen tilausten maksupalveluntarjoajana toimii Svea Payments Oy.
Huom! Reklamaatiotapauksissa otathan yhteyttä ensisijaisesti Kuulotarvikkeen asiakaspalvelun sähköpostitse asiakaspalvelu@kuulotarvike.fi.